.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلي‌ترين مخالف حضور خاتمي

محمدرضا خاتمي گفت: كانديداي ما بايد فردي باشد كه بخش اعظمي از گروه‌هاي مختلف حاضر به فعاليت حول محور او جمع شوند و نيروي جاذبه حداكثري داشته باشد و در آخر نه تنها در برابر رقيب بلكه در برابر نيروهاي غيبي پيروز شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، محمدرضا خاتمي عضو شوراي مركزي حزب مشاركت در نخستين گردهمايي ستاد ملي جوانان حامي خاتمي با بيان اينكه به دو دليل پيش از اين هيچ سخنراني در كمپين‌ها نداشتم، گفت: به دو دليل سخنراني نمي‌كردم؛ اول اينكه مخالف حضور خاتمي بودم و دوم اينكه به قول شاعر خوشتر آن باشد. اما امروز به سه دليل در جمع شما صحبت مي‌كنم؛ اول اصرار دوستان، دوم اينكه شرايط تغيير كرده و سوم جفايي كه امروز به اصلاح‌طلبان مي رود كه بايد اين جفا را رفع و رجوع كنيم.

وي افزود: نسل سوم پيچيده‌ترين شرايط سياسي را امروز تجربه مي‌كند؛ چرا كه در گذشته تمامي مرزها خط و خطوط‌ها و مواضع و همه شخصيت‌ها روشن بودند، اما امروز همه چيز بسيار مبهم و نامشخص است و هر لحظه بايد انتظار داشته باشيم كه نه تنها شرايط بلكه اشخاص و افراد نيز تغيير كنند، لذا برون رفت از اين شرايط بسيار ضروري است و شرايط سياسي و همچنين ديدگاه‌هاي افراد و تفكرات و ايده‌ها مستثني از اين قاعده نيست، لذا بايد از ايده‌ها و تفكرات رونمايي شود.
عضو شوراي مركزي حزب مشاركت گفت: يكي از اصولي كه بايد مد نظر قرار گيرد آزادي است كه مي‌تواند سرلوحه همه حركت‌ها و چراغ راه ما باشد و پس از آن استقلال، پيشرفت؛ فردايي بهتر و بالاخره اصلاح‌طلبي است كه مي‌تواند ما را در اين مسير كمك كند.

خاتمي با اشاره به تجربه اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته گفت: ما در انتخابات گذشته تجربياتي خوبي را داشتيم كه به ما مي‌گويد نبايد انتخابات را رها كنيم و بايد به گونه‌اي وارد شويم كه پيروز ميدان باشيم و در اين مسير دو راه بيشتر براي ما وجود ندارد؛ اول اينكه شخصيتي را بياوريم كه هيچ فردي در كنار او مانند او تاثيرپذيري نداشته باشد و دوم اينكه ما بايد فردي را بياوريم كه راي‌آورترين و حامل گفتمان اصلي اصلاحات باشد و اصلاحات را بيش از خودش قبول داشته باشد.
وي همچنين اظهار داشت: كانديداي ما بايد فردي باشد كه بخش اعظمي از گروه‌هاي مختلف حاضر به فعاليت حول محور او جمع شوند و نيروي جاذبه حداكثري داشته باشد و در آخر نه تنها در برابر رقيب بلكه در برابر نيروهاي غيبي پيروز شود. اين فرد كسي است كه مي‌تواند رئيس‌جمهور اصلاحات باشد و ما بايد از او حمايت كنيم.

عضو شوراي مركزي حزب مشاركت ادامه داد: بايد فردي در انتخابات حضور پيدا كند كه به پيوستگي خود با اصلاح‌طلبان افتخار كند و به طور شفاف بگويد كه يك اصلاح‌طلب است و ما بايد فردي را حمايت كنيم كه معتقد است بايد اجماع صورت گيرد، حتي اگر به قيمت كنار رفتن او باشد و نتيجه هر چه باشد را بايد بپذيريم و از همه سرمايه‌هاي اصلاحات دفاع كنيم.
خاتمي با اشاره به اصلي‌ترين مخالف حضور محمد خاتمي در انتخابات گفت: اصلي‌ترين مخالف حضور خاتمي خانواده او بودند؛ چرا كه حضور او جز زحمت براي او نداشت، اما امروز شرايط تغيير كرده و حوادث نشان داده كه با توجه به همه افرادي كه حضور پيدا كرده‌اند تنها يك نفر مرد پيروز اين ميدان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.